amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 29 January 2012

nape awak buat mcm nie :'(


heyy readers :'( haty ekin sakit sgtt , skit sgt-2 laa . sebab ? hmm . takpea laa , bea jhee laa ekin sorg yg tahuu . sedih sgt , npe nasib kite mcm nie ? kenapa ? :'( ape salah kitea , hmm , sumpahh tak larat tahan semua niee , tanggung semua niy . bf yg da 2 bulan dgn kita , maseh tak pham kite lagy . kenapa ekin msty buang air mata ? buang tenaga ? untuk dea ? sebab ekin syg dea :'( syg sangatt !! kaloo laa dea leyh paham perasaann niee , dea wat cenii tak kat itew ? hmm , jng buadd ekin mnyesal dgn hidup niee . hmmm , ya ALLAH sakitnyea hatyy ekin :'( ape salah ekinn .
hmm , mybe aku terlampo menaruh harapann , takpe laa , aku redhaa ~ tengs sesangadd , ape yg pastyy , aku sygg hbungan niee . n taknak break off , aku snggup digantung tak bertali , dripade aku kehilangan dea . hmm , aku harapp kau tahu isi haty aku , YAZZID . hmm , bye =='

# aku rindu dea , yess ! teramatt rindu :'(

No comments:

Post a Comment