amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 1 February 2012

dea lupa aku kea ?? hmm .


heyy guys , hmm . ariniee sedih + penad . hmm , mesty korg bosan kann ? hari-2 asal masuk blog aku jhee , kumpemm story bout BF akuu . kan ? cum bdo aa . tapii , nak wat canew ernn . da akuu miss gylakk babengg kat dea , aku gy tahu dea punn , dea bukan tahu perasaan akuu . :'( semalamm , dea tak msg aku lngsungg , aku msg dea , baru dea replyy . tuh puns kejab jhee , dea kate nk mknn , aku tunggu je msg deaa , tapi xd . sumpahh sedihh doee . dea gy mcm tuh :'( hmm , oke , dea nk aku paham dea , aku paham , takkan dea taknak paham perasaan aku jugakk ?? huh ?? takpeaa laa , aku mngalahh , sebab aku taknak kehilangan deaa , aku nk tgok , sejauhh mana dea tak msgg akuu . kelmarinn happy sgt bila dea call , lepas kan rindu , now dea berubah balekk . hmm ==' tabahkan laa akuu , aku taknakk pk bukan2 pasal dea , nnty otak aku tambahh sakitt , bia laa haty aku menahan rindu kat dea .
u bz kan ? oke , i pahaam . i xde hak nk judges u dha . just nk u tahu , u jng laa lupakann i , i takudd hilang u .
# guyss , ada couple , jge lha elok-2 , jng lukai haty dea . kayyhh ^^ peaco no war =,=v

No comments:

Post a Comment