amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 4 December 2011

sedihh :(


selamat pagy . :)) heyy ! harinihh sedih laa , sebab bf titew masokk hospital , coz keracunan makanan n demam ! hmm :( dearr , hope cepadd sembuhh , windu sangatt kat youu . seary tak jumpaa , mcm setahunn ! hmm , hope you phamm i . hehe ^^ sayangg , you sakitt , i trase sakit dea , you nyawe i . so , same-2 laa kitee merasa susah senang hubungann nihh . taww sayangg . ingatt niee .
btw , kpade yg mmbace nih blogg , noww blogg aku yangg lpass da delete , hehe ^^ nak ceritaa tentang kisah aku now , aku taknakk pikirr daa kisah-2 lamaa , so harap pahamm :)
hmm , 2 ary dhaa balekk naik bass , yardd tak amekk aku pon , haha , yelaa , demam n sakitt , aku text tadyy masa kerjaa , baru bgy tahu yg dea kat hospitall , terkejut+risau+mara= i need you sayangg !
hee ^^ susa kan babe ? kalo da sygg seseorg tuh ? alhamdullilahh , aku bahagiaa :)
doakan aku dan dea kekall laa ea ! tengkiuu !
okengg , got to go , paipaii ^^
2.47 pagy : fuhhh ~ penadd gylaa mengeditt blogg nihh ! sakit kpalee bhaii ! ngee ^^ soo , jangan lupaa comment , cantekk tak background ? simplee saje laa :) tak pndaii nakk melawa laa yunxx , tengkiuuu :)

No comments:

Post a Comment