amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 27 December 2011

tak mampu ku ucap , tak mampu ku kata :'(


ASSALAMUALAIKUM . heyy , selamat pagii . :'(  hmm , semalaman aku menangiss , menangiss ingatt DEA . sape ? BF aku laa :'( sebab apa ? hmmm . sumpah aku da tak sanggup tahann rinduu kat dea , seminggu mcm setahun laa babe :'( korang paham kan ? nape dea tak paham aku ? nape dea tak pena paham aku ? huh ? aku segan nak ajak dea jumpa , sebab pasal kes gadoe harytuhh , aku tahu dea mmg tak amek haty , tapii perasaan malu segann , melandaa , hmm ! yelhaa ! aku buad salahh kann , malu laa ! tapiii dea sikedd pon tak pena ajakk jumpe ke hape , nk kne aku yg mula dulu ! kenapaa ! huh ? aku tunggu-2 je msg dari dea ajak jumpa :'( tapi takde , dea tak kate pon dea miss aku :'( hmm , kalo rep text aku pon pndek-2 jhee , knape kebahagiaan kita hilangg ? mana seri dea ?

you tahukan ? i tak snggup kehilangan you ! nape mcm nih ! ape salah i ? i tak kisahh kalo u tak suka dgn i , tapi pliss ! i nk jumpa you sgtt ! kejabb pun jadi laa ! i tak mnx byakk mase :'( okeyhh you ckp semlam , you sanggup nk benti kerja kan ? tak pyah laa sygg . jngg hirauu pasal i ! i menggedik jhe lebihh :'( hmmm , takpe laa . i pon kne pham you BZ , takde MASA untok i :'( kann ? okayhh . i akan cuba paham yanggg , i try !!!

aku sygg deaa , lebihh dari segalanyea :'( aku taknak sesapa selain deaa !! just nakk YAZIDD ! :'( ya ALLAH , tolong jangan buat aku kecewa lagyy :'(

No comments:

Post a Comment