amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday 9 January 2012

rintihan seorang sahabat :'(


sahabatt , pergi mu membawa luka yg mendalam kepadaku ,
sahabat , kau laa segalnyeaa , kauu pembuat aku ceria selain buah haty aku , kau laa jantung .
sahabat , 9.01.2012 , time : 9.00 kau telah pergi tinggalkan aku . tinggalkan kawan-2 , pilu sangatt .
sahabat , walaupon kau pergi untuk mencari ilmu , tapi aku , sebagaii sahabat yg pling rapadd dengan mu aku laa yg pling terasa kehilangann  !!!
wada !! nape wada pergi tinggalkan ekin ?
spe nk kwan dgn ekin kat kelas ? spe yg ekin nk ajak gy tandas ?
spee ? hmm :'( takde spe da nk tnye soalan cepumas "OKE TAK BEDAK WADA?"
"GEMUK TAK WADA?" , hmmm ~ wadaa , sumpah ekin sedih sangatt ! tadii ekin sebelum wada pergii , peluk kuat sgtt ! ekin sedih , ekin tak ready hilang wada ! asal arhh ! :'( hmmm , takpe laa , ekin redha , wada kat sane , jage diri , jng nakall . ekin sayangg wada :'( sayang sgtt , masalah kita kongsi sama-2 , sama ada duka mahupun gembiraa . gila sama-2 ! :'( sekarangg ? mana semua tuh ? ekin sorang-2 ,ekin ade alea , abel , tapi tak serapadd wada ! :'(
hmm , wadaa , ekin tak dpadd nk bgy ape2 kat wada , sebab wada pergi begitu cepadd . hmmm , wadaaa .
kau yg satu , takde calng ganti wada kat ekinn , wada jng lupakann geng sengal kita ! jng lupa ABEL , ALEA , FATYN . dorg syg sgt kat wada ! kiteorg mnx maaf sebab byakk buadd salahh dkat wada :'( hmmm . sebakk sgt ! :'(


 

semua kenangan niee , ekin akan simpann selamanyea dalamm haty :'( imissyou dear ! :)
NURUL WADA BT RAMLI , you always in my heart ! semua yg lainn ALEA , ABEL . lepas nih jng korang plakk tinggal aku :'(

No comments:

Post a Comment