amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 December 2011

yess ! berbaikk semulaa :)



ASSALAMUALAIKUMM :)
ape punya tittle tuhh ? haha ==' mcm nih , afterr balekk dary metro point kajangg semalamm , lepak-2 kat umaa boyprengg akuu , lepak punya lepakk , pastu ada satu call daryy BOY . BOY tuh mmbe fesbuk aku , da lame lost contact , ntah mcm mana bolee dea bole call aku , sebab bufday dea same dgn aku ! dea dpatt free call , tuh yg call . hmm , bF aku tgok jhe , lpas tuh tak lyann akuu . then dtg satu msj dary ex aku , nombo dea nak dekat sama dgn aku , aku bgy tunjuk laa , konon nak bgy tahu , last-2 BF aku slah anggap . hmmm ! sedihh woiii ! balekk tuh dea buad mukaa . hmm :( dea tak lyan aku , bawak moto laju-2 , aku mara pon dea wat bodo jhee , sedih babe . dea merajuk dgn aku ! hmm , satu mlm aku tak tydo BERDIARY kat buku TERSYG AKU . hmm , menangiss , apkirr ape salahh akuu :( kalo dea takknak aku ganggu dea , oke aku akn buatt , hmm .

sayangg , i bukan tahu yg boy ade nak call ke tak , takkan laa masa nak jumpa you i nak kne ckp dekat semua boy dalam nfune i jangan call i ? i da takde ape-2 nan dorgg , i kwan-2 mcm tuh jee , i terase dgn ape yg you ckpp , hmm , i tahu i tak pndaii jge haty youu . i mnx maaf laa , mnx maaf sangad-2 !!!

tady pagy dea tetx aku , alhamdullilah , dea taknakk panjang kan hal , kiteorg berbaikk , aku tahu dea syg aku , aku jhe tak pndaii jge haty dea , maafkan i sayangg :'( bersyukur laa , kita gado tak lama , i taknak hal remeh , kecikk kita gadoo , thenn breakk , i sayangg hbungan nihh . just you i ade :'( i sayangg you thambii . >,<

mood : YAZID , i ade you sorangg jhe taww ! takde sape leyh gantyy youu ! kite jge hbungan nih eaa ! :)

No comments:

Post a Comment