amat bermakna :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 December 2011

Sakit Haty Mcm Nk tercabut Nyawa Bila Hilang Org Yg Kita Sayangg Kann ?



assalamualaikum .
sebab cinta , kita binasa . sebab cinta jugaa kita butaa menilaii mana baekk mana burukk . sebab cinta , kita tamakk , sebab cintaa kita kecundangg andd akhirnyea FUCK CINTA BAJET LAME . okee , aku buadd statment blogg cenii , sebab akuu sedihh tgokk adekk akuu *SYIEHNA YAWW* kecewa sebab cintaa , okeyhh . aku sayangg dea , kesiannn kat deaa . hmm , tengok dea da byakk kalii kcewaa dgnn cinta , dgn aku dea kate takde papeww , tapi haty dea ? wahh ! aku tahuu peridd , korangg mesty paham kann ? 
adekkk , adekk sabarr taww . akk sygg adekk sangadd . walaupon kita bape rapad , tapi ingatt laa . sayangg soerangg sahabatt , saudara , adk beradekkk tetapp adee . hmm , akk tahu kau kuadd . kau jng laa buadd bnde bodo yg bolee merosakkan kauu . jangan jadi mcm aku , bakar tangan , torehh tangann , lari rumahh bagaii . kauu da besaa dekk , kau ade akall . kau pkirr baik-2 . aku tahu kau buadd keputusann yg betoll , kau kcewa dengan dea kann ? kau sabaa dekkk . tuh ujiann dalamm hidupp couplee . ape yg pentingg kau kne tabahh , kau knee kuadd hadapii . anggap laa nih knangan silam semata-2 , mulakan hidupp baru kauu ! go onn ! jgn give up dgn hidupp dekk ! 

ayadd yg sesuaii untokk lelakii tuhh : aku wakil untokk adekk aku laa keyhh .let me go and you will happy . 
just broke my heartt and let me cryingg .
just shut me at the heartt . and you will forget me . 
forr everythingg i doingg , i just want you to be happyy .

chaiyok-2 ! hee ^^ saba adekkk , sayangg kauuu .






** kau nk jadi mcm nihh ? huh ? nakk , mnyesall tak terhingga dekkk . hmm , jangann jadii bodo camm akk . kau ingatt nihh ! pkirr keyhh .

No comments:

Post a Comment